مطالب مرتبط:
6 هزار و 260 میلیارد ریال اموال قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان غربی مصادره شد
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: نرخ شیوع اعتیاد در آذربایجان غربی کمتر از متوسط کشوری است
کشف 1290کیلوگرم موادمخدر و پیش ساز صنعتی در آذربایجان غربی
حدود 260 کیلوگرم مواد افیونی از یک خودرو سواری در خراسان رضوی کشف شد
افزون بر 38 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز در تربت حیدریه کشف و توقیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:402024-05-12حوادث

کشف 370 کیلوگرم انوع مواد مخدر در آذربایجان غربی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی370 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین 441 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی370 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین 441 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ حسن درستی گفت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت 48 ساعت در سطح استان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح 2 روزه پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری 8 نفر قاچاقچی و 124 خرده فروش؛ 441 معتاد متجاهر را نیز جمع آوری کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گفت: در این راستا370 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف، 3 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 11 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ درستی با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - آذربایجان غربی - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - امنیت اجتماعی - آذربایجان - معتاد متجاهر
آخرین اخبار سرویس:

کشف 370 کیلوگرم انوع مواد مخدر در آذربایجان غربی

کشف 370 کیلوگرم انوع مواد مخدر در آذربایجان غربی