مطالب مرتبط:
نیمکت نشینی مهری در بازی مرگ و زندگی
بیوگرافی پوریا پورسرخ؛ از ورود به بازیگری تا زندگی شخصی
یأس و ترس سم است!/ هرکس باید معنای زندگی اش را خودش پیدا کند
هواداران نفت: زندگی ما صنعت نفت است!
زن چاقی که زندگی یک بچه گوزن را زمین زد و خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 12:352024-05-12پزشكي

قطره قطره برای زندگی


کم نیستند افرادی که اگر هدیه حیات از جانب فرد دیگری در کار نبود، از بین رفته بودند، اگر اهدای قطره قطره خونشان نبود ضربان قلب بیماران و نیازمندان به خون باز می ایستاد و پایان حیات انسانی رقم می خورد.

- ایسنا/ایلام کم نیستند افرادی که اگر هدیه حیات از جانب فرد دیگری در کار نبود، از بین رفته بودند، اگر اهدای قطره قطره خونشان نبود ضربان قلب بیماران و نیازمندان به خون باز می ایستاد و پایان حیات انسانی رقم می خورد.

چه زیباست وقتی که می دانی نجات بخش جان انسانی هستی! چه زیباست وقتی که می دانی می توانی لبخندی بر لب فرزندان پدری جاری سازی که زیر دستگاه دیالیز به سختی روزگار می گذراند و رنج بیماری را تحمل می کند! چه زیباست وقتی می دانی که خونت نجات بخش کودکی سرطانی است، چه زیباست وقتی که می دانی مادری در هنگام زایمان با هزاران بیم و امید با خون تو نجات می یابد، چه زیباست وقتی که می دانی خون تو سبب ادامه حیات همنوعی حادثه دیده می شود.

چه زیباست وقتی که می دانی هستند بیمارانی که قطره قطره خون تو، ثانیه ثانیه تپش های قلب آنهاست و هزاران توصیف زیبای دیگر از این کار انسان دوستانه و خداپسندانه که تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن می تواند خلق شود.


برچسب ها: قطره - حیات - نیازمندان - ضربان قلب - بیماران - دستگاه دیالیز - نجات
آخرین اخبار سرویس:

قطره قطره برای زندگی

قطره قطره برای زندگی