مطالب مرتبط:
مسئله جوانی جمعیت ریشه در مسائل فرهنگی دارد
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
واگذاری زمین به مشمولین جوانی جمعیت در چهار شهرستان لرستان
روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
افق جمعیت 700 هزار نفری برای پرند در نظر گرفته شده است/ کلنگ زنی بیمارستان دولتی در تیرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:102024-04-29پزشكي

نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده بانان حوزه سلامت دانست.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده بانان حوزه سلامت دانست.

دکترعلی اصغر خیرخواه امروز، 10 اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز ماما و علوم آزمایشگاهی گفت: ارائه خدمات سلامت با همکاری واحدهای مختلف محقق می شود و در این جهت تلاش مجموعه بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و گرامیداشت این روز بهانه ای برای تجلیل و ستایش از زحمات ماماها و کادر علوم آزمایشگاهی است.

وی افزود: این نخستین جلسه رسمی تقدیر و تشکر از کادر حوزه علوم آزمایشگاهی بعد از کرونا است و شاید خدمات این حوزه کمتر دیده شود ولی نقش بسیار موثر و اساسی در حوزه سلامت و درمان بیماران دارند که می توان گفت دیده بانان حوزه سلامت هستند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ماماها در حوزه سلامت اظهار کرد: ماماها نقش کلیدی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند و با کمک هایی که به مادران و زنان باردار کردند، سلامت جامعه را ارتقا بخشیدند و دغدغه های آنها در این زمینه داشتند، جای تقدیر دارد.


برچسب ها: علوم آزمایشگاهی - آزمایشگاهی - دانشگاه علوم پزشکی جیرفت - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - حوزه سلامت - علوم
آخرین اخبار سرویس:

نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است

نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است