مطالب مرتبط:
سعادت لیگ ملت های والیبال را از دست داد/ «متاسفم اما پرقدرت برمی گردم»
دشمن می داند دست ما پُر است/وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
خبر مهم پرسپولیس در آستانه از دست دادن سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
ابهام در حضور ستاره تیم ملی در لیگ ملت ها
لیست جدید تیم ملی والیبال برای لیگ ملت های 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:552024-04-29ورزشي

بردیا سعادت لیگ ملت ها را از دست داد


سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت تر به تیم ملی برگردد.

- سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت تر به تیم ملی برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت های لیگ ملت های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می شود، از امروز وارد فاز جدی تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت هایی که با سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت های 2024 باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی


برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران - تیم ملی - تیم ملی والیبال - سرمربی تیم ملی والیبال - سرمربی تیم ملی - والیبال ایران - والیبال
آخرین اخبار سرویس:

بردیا سعادت لیگ ملت ها را از دست داد

بردیا سعادت لیگ ملت ها را از دست داد