مطالب مرتبط:
تدارک روسیه برای استقرار سامانه های موشکی میان برد در واکنش به اقدامات آمریکا
آمریکا، 916 | چین، 296 | روسیه، 109 | اوکراین، 64.8 | اسراییل، 27.5 میلیارد دلار
اف بی آی درباره تلاش روسیه و چین برای تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا هشدار داد
حمله گسترده موشکی و پهپادی مقاومت عراق به بنادر اسراییل/ برگزاری رزمایش نظامی مشترک ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان/ هشدار اف بی آی درباره نفوذ روسیه و چین در انتخابات آمریکا/ اضافه شدن 37 نهاد چینی به فهرست سیاه تجاری آمریکا
تجارت آمریکا و ایران 2 برابر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 13:552024-05-10بين الملل

مسکو: آسه آن به رغم فشارهای بی سابقه آمریکا پذیرای تعامل با روسیه است


نماینده دائمی روسیه در اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) با تاکید بر اهمیت روابط روسیه آسه آن گفت که این اتحادیه به رغم فشارهای بی سابقه غرب پذیرای تعامل با روسیه است.

- نماینده دائمی روسیه در اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) با تاکید بر اهمیت روابط روسیه آسه آن گفت که این اتحادیه به رغم فشارهای بی سابقه غرب پذیرای تعامل با روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوگنی زاگاینوف نماینده دائمی روسیه در اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) گفت که این اتحادیه پذیرای تعامل با روسیه به رغم فشارهای بی سابقه آمریکا است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: زاگاینوف در گفت وگویی با این خبرگزاری گفت که در شرایط فعلی، این اتحادیه که تحت فشار بی سابقه واشنگتن و متحدان آن قرار دارد که تلاش می کنند با هر وسیله ای روسیه را به انزوا بکشانند و آن را در روندهای منطقه ای به حاشیه برانند، پذیرای تعامل با کشور ما است.

او گفت که روابط روسیه-آسه آن با گذشت زمان آزموده شده است، چراکه روسیه از دیرباز با کشورهای جنوب شرق آسیا روابطی مبتنی بر برابری و احترام دوجانبه برقرار کرده و هیچ گاه اراده خود را بر شرکای منطقه تحمیل نکرده است.

این دیپلمات ارشد روس گفت: بیانیه مشترک در پنجمین سالروز شراکت راهبردی میان روسیه و آسه آن که در سال 2023 صادر شد، به طور مستقیم ب


برچسب ها: روسیه - اتحادیه - جنوب شرق آسیا - آسه آن - سابقه - شرق آسیا - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آسه آن به رغم فشارهای بی سابقه آمریکا پذیرای تعامل با روسیه است

مسکو: آسه آن به رغم فشارهای بی سابقه آمریکا پذیرای تعامل با روسیه است