مطالب مرتبط:
کارآموز منابع انسانی
رییس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است
کارجو مدیر منابع انسانی / معاون منایع انسانی و پشتیبانی
آیت الله مسعودی خمینی در گفت وگو با شفقنا: اگر حتی یک نفر بدون حساب و کتاب محکوم به اعدام شد، خودِ قاضی باید مجازات شود/ قاضی باید در صدور احکام، امور شرعی، اخلاقی و انسانی را رعایت کند/ احکام اعدام در اسلام بدون حساب و کتاب نیست
فیلم | زنجیره انسانی دانشگاه های جهان و پیام تشکر اهالی غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 18:252024-04-28بين الملل

شرافت انسانی و خیزش نخبگانی


جنایات صهیونیستی در دو قرن اخیر حتی درجریان جنگ های جهانی به واسطه نوع بمباران و شدت آسیب به شهروندان غیرنظامی هم سابقه ای نداشته و این مسأله مورد اذعان کشورهای غربی قرارگرفته است.

- جنایات صهیونیستی در دو قرن اخیر حتی درجریان جنگ های جهانی به واسطه نوع بمباران و شدت آسیب به شهروندان غیرنظامی هم سابقه ای نداشته و این مسأله مورد اذعان کشورهای غربی قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق کوشکی، کارشناس حوزه روابط بین الملل در یادداشتی نوشت: بعد از وقوع این اتفاق، موجی از همدردی در سراسر جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا مناطق شرق دور به راه افتاد.

رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده بود زیر چتر مظلومیت، برنامه های خود را پیش ببرد و با توجه به حمایت رسانه ها در اروپا و آمریکا در این مظلوم نمایی و جلب نظر مردم غرب موفق بود اما بعد از شروع جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه از آبان 1402 به بعد، مظلومیت مردم غزه و توحش بی سابقه رژیم صهیونیستی، فضا را عوض کرد.

هرچند رسانه های رسمی چندان میزان جنایات رژیم اشغالگر را بازگو نمی کردند اما فضای مجازی به نوعی فریادرس و بلندگوی مردم غزه شد.

نتیجه این شد که ما در حدود شش ماه گذشته روزی نبود که در اروپا و آمریکا شاهد اعتراض علیه رژیم صهیونیستی نباشیم.


برچسب ها: صهیونیستی - کشورهای غربی - رژیم اشغالگر صهیونیستی - شهروندان - بمباران - روابط بین الملل - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

شرافت انسانی و خیزش نخبگانی

شرافت انسانی و خیزش نخبگانی