مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-05-19ورزشي

با کریمان کارها دشوار نیست...


چند روزی می شد که صاحبخانه عذرم را خواسته بود، آن هم بعد از 5 سال؛ او هم حق داشت چون این واحد را برای بستگانش در نظر گرفته بود اما مگر می توان با ودیعه پنج سال پیش، - ایسنا/مازندران چند روزی می شد که صاحبخانه عذرم را خواسته بود، آن هم بعد از 5 سال؛ او هم حق داشت چون این واحد را برای بستگانش در نظر گرفته بود اما مگر می توان با ودیعه پنج سال پیش، منزل دیگری را برای اجاره برگزید.

غروب، دم دمای اذان، با دلی شکسته رو به حرم ایستادم و با فرسنگ ها فاصله گفتم: یا امام رضا، کرمی کن.

.

عصر یک از روزهای تابستانی سال 1393 بود.

پسرم را به ورزشگاه بردم و از دور به تمریناتش که با تعدادی از همسالانش زمین ورزشی را طی می کردند خیره بودم، فکرم اما جای دیگری بود.

چند روز پیش بود که آقای صاحبخانه جلوی راهم را گرفت و گفت: 5 سال مستاجر ما بودید و از شما بسیار راضیم اما قصد تعمیرات و اجاره واحد شما را به یکی از بستگان دارم.

از آن روز، پیگیر منزل دیگری برای اجاره بودم، هر بنگاهی که می رفتم و پرس‎وجو می کردم یا قیمت اجاره ها با دخل و خرج خانواده 4 نفره ما جور در نمی آمد و یا صاحبخانه به خانواده 4 نفره، مسکن اجاره نمی داد.

زمینی هم در اطراف شهر داشتم که مدتها بود برای فروش گذاشته بودم اما خبری از خریدار نبود، قصد داشتم تا با فروش زمین تحولی در زندگی ایجاد کنم که آن


برچسب ها: صاحبخانه - بستگان - واحد - ودیعه - دیگری - اجاره - زمین ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

با کریمان کارها دشوار نیست...

با کریمان کارها دشوار نیست...