مطالب مرتبط:
حسینی خراسانی نماینده مجلس خبرگان رهبری: حوزه های علمیه با همه زهد و تقوا و تقوا بدون حمایت مردم اعتبار ندارند/ برای حل مشکلات خود تلاش می کنند/ اگر حوزه به عنوان علامه زمان خود شناخته شود، اما از مردم جدا شده است، دیگر نمی تواند باشد. پاسدار ایمان و اخلاق و ادب و حجاب ملت بماند.
ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
بانکی پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می شود، بار دوم، 3 میلیون تومان که بعد از سه هفته باید 4 و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع م
«بی حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحه حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
«بی حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحه حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:552024-05-05سياسي

حمایت از طرح های خلاقانه و مبتکرانه در حوزه عفاف و حجاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حمایت این اداره کل از طرح های خلاقانه و مبتکرانه درحوزه عفاف و حجاب خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از حمایت این اداره کل از طرح های خلاقانه و مبتکرانه درحوزه عفاف و حجاب خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی در برنامه مرجع و ملی آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه با عنوان طرح ملی طوبی اظهار کرد: امروز خط مقدم و خاکریز فرهنگی ما در مقابله با دشمنان فرهنگ اسلامی و ایرانی، عفاف و حجاب است.

وی افزود: دشمنان در این حوزه برنامه ریزی سنگینی را انجام داده و ده ها شبکه فارسی زبان در جهت خدشه وارد کردن به مسئله عفاف و حجاب و بنیان خانواده فعالیت می کنند و عفت،حیا، خانواده اسلامی و ایرانی را هدف قرار داده اند.

وی تشریح کرد: امروز مسئله نظام استکبار در برابر ایران اسلامی تنها دین گریزی نیست بلکه تلاش آنان برای فروپاشی نظام اجتماعی ایران متمرکز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مطرح کرد: اگرچه در کشور ما حجاب مبتنی بر عفاف در درجه عالی مطرح است اما در تمام جوامع بشری حجاب و تعصب و غیرت و عفت جزیی از رویکردهای اجتماعی است و بر همین اساس و با تکیه بر این مقوله فروپاشی بنیان اجتماعی ایران را هدف قر


برچسب ها: عفاف و حجاب - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - آذربایجان شرقی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - آذربایجان - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های خلاقانه و مبتکرانه در حوزه عفاف و حجاب

حمایت از طرح های خلاقانه و مبتکرانه در حوزه عفاف و حجاب