مطالب مرتبط:
افزایش فشارها برای استعفای سوناک
احتمال سقوط بیت کوین به 63 هزار دلار به دلیل افزایش فشارها
پوتین به عنوان رییس جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ببینید| طرح جدید مجلس برای جلوگیری از افزایش اجاره بها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 23:002024-05-07بين الملل

افزایش فشارها برای استعفای سوناک


یافته های موسسه یوگاوو نشان می دهد که 39 درصد از مردم انگلیس معتقدند سوناک باید پیش از برگزاری انتخابات سراسری، کناره گیری کند؛ 40 درصد چنین عقیده ای ندارند و 21 درصد هم بی تفاوت هستند.

-  پس از شکست سنگین حزب حاکم محافظه کار انگلیس در انتخابات شوراهای شهر، نتایج یک نظرسنجی صورت گرفته نشان می دهد که نیمی از مردم این کشور خواهان استعفای ریشی سوناک از مقام نخست وزیری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یافته های موسسه یوگاوو نشان می دهد که 39 درصد از مردم انگلیس معتقدند سوناک باید پیش از برگزاری انتخابات سراسری، کناره گیری کند؛ 40 درصد چنین عقیده ای ندارند و 21 درصد هم بی تفاوت هستند.

سوناک در واکنش به شکست سنگین حزب حاکم محافظه کار در انتخابات شوراهای شهر انگلیس که پنجشنبه گذشته برگزار شد، اعتراف کرده است که در انتخابات آتی پیروز نخواهد شد.

او با بیان این پیش بینی که حزب کارگر به رهبری کی یر استارمر کرسی های پارلمانی بیشتری را در انتخابات تصاحب خواهد کرد، اما مدعی بروز پدیده پارلمان معلق شده است.

پارلمان معلق در شرایطی پدید می آید که هیچ کدام از احزاب سیاسی انگلیس نتوانند اکثریت 650 کرسی مجلس عوام (326 کرسی) را به دست آورند.

در صورت بروز این وضعیت، حزبی که بیشترین کرسی های مجلس عوام را به دست آورده است برای تشکیل دولت باید با یک حزب دیگر ائتلا


برچسب ها: انتخابات - انتخابات شوراهای شهر - برگزاری انتخابات - انگلیس - درصد - شوراهای شهر - محافظه کار
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارها برای استعفای سوناک

افزایش فشارها برای استعفای سوناک