مطالب مرتبط:
گفت وگوی هنیه و وزیر امور خارجه عمان درباره پیشنهاد آتش بس در نوار غزه
حمله به کمک های بشردوستانه مردم غزه
تمایل ایران و ترکیه برای ارسال کمک های بشردوستانه به مردم غزه
در رفح چه می گذرد؟/ استقرار تانک های ‎اسراییل در جنوب نوار ‎غزه
لحظه ورود تانک های ارتش اسراییل به گذرگاه مرزی رفح (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-05-07بين الملل

وزیر خارجه اردن: اسراییل راه ورود کمک های بشردوستانه به غزه را بست


«ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن این اظهارات را بعدازظهر امروز (سه شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به اشغال گذرگاه مرزی رفح بیان کرده است.

- ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن این اظهارات را بعدازظهر امروز (سه شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به اشغال گذرگاه مرزی رفح بیان کرده است.

وزیر خارجه اردن گفت که اسراییل با اشغال گذرگاه مرزی رفح، راه ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه را بسته و شورای امنیت باید فورا جلوی عملیات اسراییل را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن این اظهارات را بعدازظهر امروز (سه شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به اشغال گذرگاه مرزی رفح بیان کرده است.

وزیر خارجه اردن در این باره گفت کابینه اسراییل به جای آنکه به مذاکرات تبادل اسرا و آتش بس غزه فرصت بدهد، گذرگاه رفح را اشغال کرد و آن را در برابر ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه بست؛ غزه ای که مردمش از گرسنگی رنج می برند.

منابع اسراییلی، صبح امروز، تصاویری منتشر کردند که نشان می داد تانک های اسراییلی وارد گذرگاه مرزی رفح در جنوب نوار غزه شده اند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - گذرگاه مرزی - وزیر خارجه اردن - شبکه اجتماعی - کمک های بشردوستانه - ایمن الصفدی - حساب کاربری
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اردن: اسراییل راه ورود کمک های بشردوستانه به غزه را بست

وزیر خارجه اردن: اسراییل راه ورود کمک های بشردوستانه به غزه را بست