مطالب مرتبط:
آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می شود
آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می شود
ببینید | اظهارات جالب رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران روی آنتن زنده!
فیلم/ اظهارات جالب رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران روی آنتن زنده
«رخ مادر» از شبکه افق روی آنتن می رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:452024-05-02سياسي

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می شود


برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره های انتخاباتی از امشب از شبکه تهران پخش می شود.

- برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره های انتخاباتی از امشب از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، مراسم قرعه کشی پخش برنامه های انتخابات مجلس شورای اسلامی دیشب چهارشنبه، 12 اردیبهشت ساعت 22 برگزار و پخش شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی ضبط و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره های نامزدهای انتخابات پیش رو، این برنامه ها از امشب پنجشنبه، 13 اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت.

همچنین، برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس 34 برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای با عنوان نماینده مردم برای نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس های مشخص شده ساعات 9 و 30، 10 و 30، 13 و 30، 15 و 30 و 17 و 30 از شبکه تهران سیما روی آنتن می رود و نسخه رادیویی آ


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - انتخابات مجلس - شبکه تهران - شورای اسلامی - برنامه ها
آخرین اخبار سرویس:

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می شود

آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می شود