مطالب مرتبط:
2 هزار و 570 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
توفان شدید در سیستان و بلوچستان+فیلم
ببینید | لحظه رسیدن طوفان شدید در سیستان و بلوچستان
گسترش سطح همکاری های دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان و شرکت شهرک های صنعتی استان
10 دستگاه ماشین آلات عمرانی غیرمجاز توسط محیط زیست سیستان و بلوچستان توقیف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-05-16اقتصادي

اختصاص 2570 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: 2 هزار و 570 تهیه قیر رایگان سال گذشته از سوی این اداره کل به شهرداری های 10 شهر استان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: 2 هزار و 570 تهیه قیر رایگان سال گذشته از سوی این اداره کل به شهرداری های 10 شهر استان جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت.

عطاء اله اکبری شامگاه چهارشنبه در شورای شهرسازی استان افزود: این میزان قیر به ارزش حدود 200 میلیارد ریال و از محل اعتبارات شرکت ملی بازآفرینی شهری در قالب حواله به شهرداری های استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این تخصیص در راستای بالابردن شاخص های کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف استان برنامه ریزی شده است و شهرداری ها موظف اند سهمیه قیر را صرف معابر فاقد آسفالت نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در صورتی که شهرداری ها همت کرده و بتوانند به موقع آماده سازی معابر را برای انجام آسفالت انجام دهند و این اداره کل نیز قیر مورد نیاز را از شرکت بازآفرینی شهری ایران جذب و در اختیار شهرداری ها قرار دهند.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - شهرداری ها - بازآفرینی شهری - مدیرکل راه و شهرسازی - استان - شهرداری - سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2570 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان

اختصاص 2570 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان