مطالب مرتبط:
آیین افتتاح سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود
آیین افتتاح سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود
اعلام زمان آغاز به کار سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین المللی کتاب
غرفه نشر حوزه آماده پذیرایی از علاقه مندان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-08سياسي

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی مهم برای شکوفایی گردشگری ادبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضوان فر، عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در پاسخ به این سوال که اگر نمایشگاه کتاب به یک پاتوق گردشگری و فرهنگی مبدل شود برای صنعت نشر کشور چه رخ خواهد داد، - رضوان فر با بیان اینکه مردم با حضورشان در نمایشگاه کتاب در گردشگری ادبی سهیم هستند، گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یک فرصت مهم برای به ثمر نشاندن و شکوفایی صنعت نشر و گردشگری ادبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی رضوان فر، عضو هیات علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در پاسخ به این سوال که اگر نمایشگاه کتاب به یک پاتوق گردشگری و فرهنگی مبدل شود برای صنعت نشر کشور چه رخ خواهد داد، اشاره کرد: قشر های مختلف مردم با حضور در نمایشگاه و خرید کتاب های مورد نیاز خود به مدت 11 روز باعث رونق فروش بیشتر کتاب می شوند و همین امر باعث خوشحالی خریداران، کتابفروشان و ناشران است.

به نظر من مردم سهم زیادی در رونق گردشگری ادبی دارند و برای شکوفا شدن آن باید برنامه های فرهنگی و جنبی نمایشگاه کتاب همراه با ایده های خلاقانه پررنگ تر شود.

توجه به دو عنصر مهم خدمت به مردم و خلاقیت می تواند نمایشگاه کتاب را به یک پاتوق گردشگری فرهنگی تبدیل کند و بی شک این دو عنصر باعث رونق هر چه بیشتر صنعت نشر کشور خواهد شد.


برچسب ها: گردشگری - نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی کتاب - میراث فرهنگی و گردشگری - پژوهشگاه میراث فرهنگی - نمایشگاه کتاب - نمایشگاه بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی مهم برای شکوفایی گردشگری ادبی است

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی مهم برای شکوفایی گردشگری ادبی است