مطالب مرتبط:
تعداد کودکان کار در پایتخت کاهش یافته است
کاهش کودکان کار در پایتخت
آخرین آمار از تعداد کودکان کار در پایتخت
کاهش کودکان کار در پایتخت 
صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 20:352024-05-03سياسي

کاهش کودکان کار در پایتخت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت کودکان کار در سطح شهر نیز گفت: حضور کودکان در سطح شهر کاهش یافته است؛ در گذشته در چهارراه ها بیش از این با کودکان روبه رو بودیم، - اما اکنون تعداد آن ها بسیار کمتر شده است.

امیدواریم ساماندهی کودکان کار نیز به نتیجه برسد و شاهد فعالیت هیچ کودکی در سطح شهر تهران نباشیم.

یک عضو شورای شهر تهران، گفت: حضور کودکان در سطح شهر کاهش یافته است؛ در گذشته در چهارراه ها بیش از این با کودکان روبه رو بودیم، اما اکنون تعداد آن ها بسیار کمتر شده است.

امانی گفت: حضور کودکان کار در سطح شهر کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در رابطه با اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت طی مدت اخیر، اظهار کرد: بنده بر اساس آنچه در دو محله گردی اخیر مشاهده کردم، شهرداری در این زمینه خوب عمل کرده بود و مردم اذعان داشتند که جمع آوری معتادان متجاهر در محلات به خوبی صورت می گیرد.

وی افزود: در بازدیدی که از محلات در اسفندماه سال قبل و فروردین ماه امسال داشتم، مردم از جمع آوری و ساماندهی معتادان رضایت داشتند، اما همچنان این نگرانی برای بازگشت آن ها وجود دارد و امیدواریم این بار به گونه ای برنامه ریزی شده باشد که جمع آوری نهایی را شاهد باشیم و معتادان پس از مدتی به سطح محلات بازنگردند.


برچسب ها: کودکان - کودکان کار - عضو شورای شهر تهران - شورای شهر تهران - شهر تهران - عضو شورای شهر - جمع آوری معتادان متجاهر
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کودکان کار در پایتخت

کاهش کودکان کار در پایتخت