مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 10:452024-05-10اجتماعي

سیلی که آمد و ....


روزهای پایانی این هفته، مردم شهرستان های خراسان رضوی با بادهای شدید و باران های سیل آسا مواجه شدند.

در برخی مناطق استان، وزش باد به قدری بود که منجر به شکسته شدن شاخ و برگ بسیاری از درختان و قطعی برق شد و بارندگی های شدید نیز وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر .

- ایسنا/خراسان رضوی روزهای پایانی این هفته، مردم شهرستان های خراسان رضوی با بادهای شدید و باران های سیل آسا مواجه شدند.

در برخی مناطق استان، وزش باد به قدری بود که منجر به شکسته شدن شاخ و برگ بسیاری از درختان و قطعی برق شد و بارندگی های شدید نیز وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر در اغلب شهرهای استان را به همراه داشت.

ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی این روزها در حالت آماده باش کامل به سر برد و در سریع ترین زمان ممکن خدمات رسانی لازم را از تخلیه برخی روستاها تا اسکان مردم و تلاش برای رفع آب گرفتگی معابر و منازل و رفع مشکلات مردم انجام داد.

در تمامی 26 شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان های مختلف استان در قالب تیم های چندگانه آمادگی لازم برای پاسخگویی به حوادث ناشی از سیلاب و آب گرفتگی معابر و منازل وجود داشت.

برخلاف گذشته این بار متولیان پیش دستی کرده و قبل از وقوع هر بحرانی تعطیلی تمامی مناطق گردشگری استان که احتمال خطر برای مردم داشت مانند پیست اسکی شیر باد گلبهار، پارک تندور


برچسب ها: شهرستان های خراسان رضوی - آب گرفتگی معابر - خراسان رضوی - آب گرفتگی - روزهای پایانی - خراسان - ستاد مدیریت بحران استان
آخرین اخبار سرویس:

سیلی که آمد و ....

سیلی که آمد و ....