مطالب مرتبط:
ساخت مسکن های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
ساخت خانه های «استطاعت پذیر» به کجا رسید؟
از ساخت خانه های «استطاعت پذیر» چه خبر؟
معاملات مسکن در تهران فقط با دلار و بیت کوین!
قیمت مسکن در کلان شهر همسایه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:252024-05-06اقتصادي

ساخت مسکن های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟


بهمن ماه سال 1400، علیرضا زاکانی شهردار تهران از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران خبر داد و اعلام کرد که شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد و در بخشنامه ای خطاب به همه مدیران ستادی و شهرداران مناطق، - دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران صادر کرد.

بیش از دو سال از ایجاد قرارگاه مسکن در تهران می گذرد، قرارگاهی که قرار بود موجب جهش تولید در امر مسکن سازی بویژه ساخت مسکن های استطاعت پذیر در پایتخت شود و حالا بعد از دو سال بررسی عملکرد این قرارگاه، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از خروجی اقدامات قرارگاه در تهران می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن ماه سال 1400، علیرضا زاکانی شهردار تهران از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران خبر داد و اعلام کرد که شهرداری نمی تواند نسبت به مسکن مردم بی تفاوت باشد و در بخشنامه ای خطاب به همه مدیران ستادی و شهرداران مناطق، دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در شهرداری تهران صادر کرد.

زاکانی در حکم خود نوشت که از همه مدیران مربوطه شهرداری مطالبه دارم که راه اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن در شهرداری تهران برای مدیریت هماهنگ و همکارانه و مانع زدایی از همه فرآیندها، به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم برای تولید مسکن در شهر


برچسب ها: شهردار - شهرداری تهران - قرارگاه - تهران - شهرداری - مسکن - قرار
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟

ساخت مسکن های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟