مطالب مرتبط:
ورود مجلس به مسئله واردات نهاده های کشاورزی
واکنش رییس کمیسیون بهداشت مجلس به مشکل دارو
مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون شهری در اسرع وقت حل و فصل شود
مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون شهری در اسرع وقت حل شود
مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون شهری در اسرع وقت حل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 22:052024-05-07سياسي

کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده های کشاورزی


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با هشدار نسبت به خطر اپیدمی بیماری های گیاهی به دلیل کمبود سم و کود، از پیگیری فوری این موضوع در جلسه سران قوا و برخورد قانونی در صورت عدم حل مشکل تا روز شنبه خبر داد.

- کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده های کشاورزی رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با هشدار نسبت به خطر اپیدمی بیماری های گیاهی به دلیل کمبود سم و کود، از پیگیری فوری این موضوع در جلسه سران قوا و برخورد قانونی در صورت عدم حل مشکل تا روز شنبه خبر داد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از پیگیری جدید مساله توقف واردات نهاده های کشاورزی شامل بذر، سم و کود خبر داد، مساله ای که طی نامه ای به رییس مجلس نیز اعلام شده تا در جلسه سران قوا مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست نمایندگان بخش خصوصی حوزه کشاورزی با مقامات وزارت جهاد کشاورزی با موضوع توقف چند ماهه ثبت سفارش و تخصیص ارز برای واردات سم و کود، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد که این مساله باید به زودی حل شود وگرنه مجلس از جایگاه نظارتی خود این مساله را به صورت قانونی پیگیری جدی خواهد کرد.

محمدجواد عسگری - رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس - با اشاره به اینکه بارندگی های صورت گرفته احتمالاً وضعیت مطلوبی را در تولید محصولات کشاو


برچسب ها: کشاورزی - رییس کمیسیون کشاورزی - نهاده های کشاورزی - کمیسیون کشاورزی - کمیسیون کشاورزی مجلس - جلسه سران قوا - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده های کشاورزی

کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده های کشاورزی