مطالب مرتبط:
بومی سازی80 درصد از تجهیزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب/خودکفایی درحوزه تولید ماشین آلات دوار
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی منصوب شد
خودکفایی در کشاورزی با شرکت های دانش بنیان
ورود فولاد مبارکه به حوزه نوآوری و تکنولوژی های جدید؛ یک اولویت و ضرورت
اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های اولویت دار پیش بینی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:002024-05-12اقتصادي

خودکفایی در تولید شکر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است


معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه تلاش داریم شکر مورد نیاز کشور را در داخل تامین کنیم، گفت: برنامه خودکفایی تولید شکر از اولویت های دولت سیزدهم است.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه تلاش داریم شکر مورد نیاز کشور را در داخل تامین کنیم، گفت: برنامه خودکفایی تولید شکر از اولویت های دولت سیزدهم است.

سید مجتبی خیام نکویی در سفر به دشت مغان و در بازدید از کارخانه قند شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و مزارع گندم، کلزا و چغندر قند، مجتمع دامپروری و مجموعه 21 هزار رأسی گاوداری، کارخانه لبنیات، با بیان اینکه خودکفایی در تولید شکر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: کارخانه قند مغان با ظرفیت 5000 تن در روز یکی از مجموعه های بزرگ و قابل توجه در سطح کشور می باشد که این موضوع بیانگر ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان است.

وی ادامه داد: در راستای بهره گیری از این ظرفیت می بایست تمهیداتی از بعد کمی افزایش تولید و بعد کیفی ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این بنگاه عظیم اقتصادی اتخاذ شود.

خیام نکویی افزود: به جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت کارخانه قند با برنامه ریزی های دقیق، سطح زیر کشت و تولید چغندر قند بایستی به میزانی


برچسب ها: رییس سازمان تحقیقات - وزارت جهاد کشاورزی - خودکفایی - کشاورزی - سازمان تحقیقات - اولویت - کشت و صنعت و دامپروری مغان
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید شکر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است

خودکفایی در تولید شکر از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است