مطالب مرتبط:
شهرداری شهرکرد دستگاه برگزیده حامی سلامت انتخاب شد
نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با اجرای همسان سازی | افزایش 2 میلیون 200 هزار تومانی حقوق بازنشستگان از این ماه؟
ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
امام جمعه بوشهر: صنایع مستقر در این استان به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند
خبری مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی امروز جمعه 7 اردیبهشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 09:302024-04-27سياسي

شهرداری در مسیر پرکردن خلا های سلامت اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلفیق هنر و مفاهیم هنری برای افزایش سطح سواد سلامت جامعه اقدام ارزشمندی است که اداره سلامت شهرداری تهران آن را به شکل مطلوبی در سلامت شهر بوستان لاله اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از 1600 برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست.

متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگی


برچسب ها: سلامت - کمیسیون امنیت ملی - عضو کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت - سیاست خارجی - امنیت ملی - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا های سلامت اجتماعی است

شهرداری در مسیر پرکردن خلا های سلامت اجتماعی است