مطالب مرتبط:
شناسایی 300 سارق سابقه دار در غرب استان تهران
استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو 2024/ تحول در صادرات با برگزاری ایران اکسپو
استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو 2024/ تحول در صادرات با برگزاری ایران اکسپو
کارگاه آموزشی «مهدویت و غرب» در لرستان برگزار می شود
خانواده شهدا به تماشای «آسمان غرب» نشستند / «کار سختی بود»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-04-24بين الملل

غرب مادر هولوکاست است


جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تا امروز که 200 روز از آغاز جنگ می گذرد بر کسی پوشیده نیست و مدارک و شواهد فراوانی در این زمینه وجود دارد؛ تا جایی که آفریقای جنوبی به همراه چند کشور دیگر بر پایه این شواهد و مدارک پرونده ای را به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت .

- جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تا امروز که 200 روز از آغاز جنگ می گذرد بر کسی پوشیده نیست و مدارک و شواهد فراوانی در این زمینه وجود دارد؛ تا جایی که آفریقای جنوبی به همراه چند کشور دیگر بر پایه این شواهد و مدارک پرونده ای را به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت علیه این رژیم در دیوان بین المللی کیفری لاهه باز کرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا هوشمندی در یادداشتی با این مقدمه در وطن امروز نوشت: یک - عمق و گستره جنایات صهیونیست ها در غزه هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد.

در تازه ترین مورد، کشف چند گور جمعی در 2 بیمارستان شفا و ناصر در جنوب غزه که حاوی صدها جسد بود، پرونده سیاه صهیونیست ها در این جنگ را سیاه تر کرد.

کشف این گورهای جمعی و بررسی اولیه اجساد نشان می دهد اغلب شهدا زنان و کودکان هستند و شناسایی هویت برخی اجساد از سوی خانواده های شان نشان می دهد بیشتر آنها در حالی که در بیمارستان بستری بوده اند توسط نظامیان وحشی ارتش صهیونیستی قتل عام شده اند.


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - آفریقای جنوبی - صهیونیست - دیوان بین المللی کیفری - مدارک - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

غرب مادر هولوکاست است

غرب مادر هولوکاست است