مطالب مرتبط:
واکنش اعضای سازمان ملل به پیش نویس قطعنامه تشکیل کشور مستقل فلسطین خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
اعضای بدن یک بیمار مرگ مغری در شهرکرد اهدا شد
خبر خوش برای معلمان بازنشسته و اعضای صندوق کشوری: تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات بازنشستگان
نوری قزلجه: تعداد اعضای فراکسیون مستقل مجلس دوازدهم به 100 نفر نزدیک شد/ در دوم انتخابات 13 نفر با مشی مستقلی به مجلس راه یافتند
اعضای بانوی جیرفتی به سه نفر زندگی دوباره بخشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-11سياسي

اعضای شورای راهبردی دهه امامت و ولایت منصوب شدند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و رییس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر هرمزگان طی حکمی حجت الاسلام داود چترنور و دکتر نرجس بیگلری پناه را به عنوان «عضو شورای راهبردی و ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت» منصوب کرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و رییس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر هرمزگان طی حکمی حجت الاسلام داود چترنور و دکتر نرجس بیگلری پناه را به عنوان عضو شورای راهبردی و ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به منصوبین آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) بنیاد بین المللی غدیر در راستای ایفای رسالت خدمت به آستان مقدس امیرالمومنین علی (ع) و با هدف تبیین و تشریح آموزه های علوی و تبلیغ و ترویج فضائل امیرالمومنین علی (ع) اقدام به تشکیل شورای راهبردی و ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت نموده است.

لذا با توجه به تعهد و توانمندی و تجارب ارزشمندتان، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان عضو شورای راهبردی و ستاد گرامیداشت دهه امامت و ولایت منصوب می نمایم.

امید است با اتکاء به خداوند متعال و بهره گیری از توان و تجارب خود و ظرفیت های موجود و نیز همکاری سایر اعضای محترم موفق و موید باشید.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - بنیاد بین المللی غدیر - دهه امامت و ولایت - نماینده ولی فقیه - هرمزگان - استان هرمزگان - شورای راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای راهبردی دهه امامت و ولایت منصوب شدند

اعضای شورای راهبردی دهه امامت و ولایت منصوب شدند