مطالب مرتبط:
زرآباد سیستان زیرِ آب / راه های ارتباطی بسته شد و تیر های برق سقوط کرد، مدیریت بحران کجاست؟
رگبار باران از دوشنبه در تهران
کمک رسانی تیم مشترک مدیریت بحران تهران به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
رگبار باران از دوشنبه در تهران
رگبار باران از دوشنبه در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:202024-04-20اجتماعي

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای رگبار باران و رعد برق در تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی از سوی سازمان هواشناسی از مردم استان تهران خواست که تا چهار روز آینده از توقف و اسکان در حاشیه رودها و مسیل ها خودداری کنند.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی از سوی سازمان هواشناسی از مردم استان تهران خواست که تا چهار روز آینده از توقف و اسکان در حاشیه رودها و مسیل ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی استان تهران، گفت: بر اساس اعلام این سازمان از فردا یک شنبه دوم اردیبهشت ماه تا پایان روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه شاهد فعالیت این سامانه خواهیم بود.

طبق اعلام هواشناسی، وقوع مخاطراتی نظیر رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد به ویژه نیمه شمالی استان بارش تگرگ و در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید و در برخی نقاط استان خیزش گردوخاک را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبق این پیش بینی احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا به همه مردم عزیز توصیه می شود ضمن احتیاط در سفرهای برون شهری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها بپرهیزند و نسبت به عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها احتیاط کنند.


برچسب ها: فعالیت سامانه بارشی - استان تهران - سازمان هواشناسی - مدیرکل مدیریت بحران - سامانه بارشی - مدیریت بحران - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای رگبار باران و رعد برق در تهران

هشدار و آماده باش مدیریت بحران برای رگبار باران و رعد برق در تهران