مطالب مرتبط:
تحصیل 130 هزار دانش آموز در مدارس سمپاد
مدارس سمپاد با 130هزار دانش آموز
لحظه پر استرس نجات دانش آموز از خفگی توسط آتش نشانی شوش | این دانش آموز یخ را قورت داده بود
عکس خیلی خنده دار از برگه امتحانی یک دانش آموز
اجتماع بزرگ فرمانده مهدی به یاد هزار شهید دانش آموز استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 15:152024-05-12اجتماعي

6000 دانش آموز در مدارس شبانه روزی اصفهان تحصیل می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 6000 دانش آموز در حال تحصیل در مدارس شبانه روزی در این استان نیازمند برنامه های فوق برنامه و حمایتی هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 6000 دانش آموز در حال تحصیل در مدارس شبانه روزی در این استان نیازمند برنامه های فوق برنامه و حمایتی هستند.

محمدرضا ابراهیمی، امروز(یکشنبه، 23 اردیبهشت) در آیین اختتامیه طرح فرهنگی و ورزشی دختران آفتاب ایران زمین استان اصفهان که به میزبانی تیران برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه در قالب تفاهم نامه مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت آموزش و پرورش در مدارس دخترانه شبانه روزی کشور اجرا می شود که اختتامیه آن امسال در تیران برگزار می شود.

وی افزود: 6000 دانش آموز دختر و پسر در 57 مدرسه شبانه روزی استان اصفهان تحصیل کرده و از امکانات خوابگاهی استفاده می کنند و برای اوقات پس از مدرسه نیازمند برنامه های فرهنگی و ورزشی هستند که همکاری دیگر نهادها نیز لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی و فرهنگی در مدارس شبانه روزی به نشاط و شادابی این قشر منجر می شود، تصریح کرد: طرح ورزشی دختران آفتاب ایران زمین یکی از اقدامات مؤثر برای نشاط و شادابی این دانش آموزان شده و رقابت سازنده را هم در مساب


برچسب ها: شبانه روزی - استان اصفهان - مدارس شبانه روزی - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - اصفهان - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

6000 دانش آموز در مدارس شبانه روزی اصفهان تحصیل می کنند

6000 دانش آموز در مدارس شبانه روزی اصفهان تحصیل می کنند