مطالب مرتبط:
نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود
آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای کمک به راه اندازی کارخانه ان جی ال 3100
راه اندازی نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان
راه اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
استان کرمان به اندازه کل ورزش کشور، رقابت فوتبال برگزار می نماید/ پیشنهاد راه اندازی تیم فوتبال ساحلی توسط صنایع بزرگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-03سياسي

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود


نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود.

- نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیل دادخواه، سرپرست بنیاد توسعه کسب وکار دانشگاه علم و فرهنگ گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه افزود: این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

سرپرست بنیاد توسعه کسب وکار دانشگاه علم و فرهنگ درباره خدمات قابل ارائه این مدرسه به پلتفرم ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب


برچسب ها: دانشگاه علم و فرهنگ - معاونت علمی و فناوری ریاست - ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال - راه اندازی - دانشگاه - توسعه - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود