مطالب مرتبط:
گفت وگو ایرنا با فرمانده نیروی دریایی ارتش؛ از دیپلماسی دفاعی تا رزمایش در اقیانوس هند
جشنواره بین المللی کبوتر نوک قنار اصیل ایرانی در اردکان یزد در حال برگزاری است
فیلم | برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی رهبری با شرکت 40 کشور در تبریز
برگزاری آیین اختتامیه نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای
برگزاری نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 21:402024-05-08سياسي

برگزاری رزمایش بین المللی ارتش در نیمه دوم امسال


فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایشی بین المللی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کشورهای مختلف در این رزمایش دعوت می شوند.

- ایسنا/مازندران فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایشی بین المللی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: کشورهای مختلف در این رزمایش دعوت می شوند.

امیردریادار شهرام ایرانی 19 اردیبهشت در آیین بزرگداشت روز معلم و اختتامیه دومین جشنواره دانش و پژوهش که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه شهداء بهترین معلمان ما هستند، اظهار کرد: شهداء شاگرد اصلی خدا بوده و به همین دلیل ماندگار شدند.

وی با اشاره به عملیات مقتدرانه ناوگروه 86 در سفر به دور دنیا، افزود: این عملیات در ابعاد مختلف برای کشور اسلامی ما دارای پیامدهای مثبت بود و باعث شد بسیاری از کشورها روی توان دریایی ما حساب دیگری باز کنند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش یک برنامه جدی را با توجه به حضور خود در عرصه های جهانی و مسئولیت بین المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، در عرصه های اقیانوسی در بخش های مختلف دنبال می کند.

امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: در 6 ماهه اول و دوم امسال برای اولین بار در تاریخ نیروی دریایی الحاق هایی را خواهیم داشت که اینها در حوزه های ماموریتی، علمی، فناوری، صنعتی و تجهیزات


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی ارتش - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی - نیروی دریایی ارتش - دریایی - رزمایش - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش بین المللی ارتش در نیمه دوم امسال

برگزاری رزمایش بین المللی ارتش در نیمه دوم امسال