مطالب مرتبط:
ارتش آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی دارد
معرفی چهار مقام ارشد ایران توسط ارتش اسراییل!
ارتش در اصفهان آماده باش است!
در مراسم رژه روز ارتش چه خبر بود؟
اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره استقرار ناوگروه های ایران در دریاها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 15:102024-04-20سياسي

ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است


فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات وعده صادق از آمادگی ارتش برای پاسخ به هر تهدیدی از سوی دشمنان خبر داد.

- فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد: ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است ایسنا/فارس فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات وعده صادق از آمادگی ارتش برای پاسخ به هر تهدیدی از سوی دشمنان خبر داد.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی امروز، اول اردیبهشت ماه در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پاسخ جدی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در حالت آماده باش، آمادگی پاسخ به هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان را دارد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حفظ و ارتقای سلامتی مردم، مدافعان سلامت را جهادگران سلامت خواند و افزود: نیروهای بهداشتی درمانی نیز همانند سربازان نیروهای مسلح، برای حفظ و سلامتی مردم جامعه تلاش می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با اشاره به اقدام اخیر نیروهای مسلح در پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی، از تلاش آنان در توسع


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - جمهوری اسلامی ایران - بویراحمد - کهگیلویه - فرمانده - جمهوری اسلامی - پاسخ
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است

ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است