مطالب مرتبط:
پایگاه شکاری شهید نوژه، قلب تپنده رزمی و عملیاتی نیروی هوایی ارتش است
پایگاه سوم شکاری همدان، قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
فرمانده پدافند هوایی قائم آل محمد(ص) شرق کشور منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 21:002024-04-29سياسي

امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است


امیر سرتیپ «الهامی» با بیان اینکه عملیات وعده صادق، اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.

- امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه عملیات وعده صادق، اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره ای تردید نداریم.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - پدافند هوایی - نیروی پدافند هوایی - ارتش جمهوری اسلامی - ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امروز ارتش و به ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است