مطالب مرتبط:
آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج های ارتش موافقت می کند؟
برج آزادی رنگ خلیج فارس گرفت
این دو بنا در ایران و ترکمنستان دوقلو هستند
تصاویر/ تجمع دانشجویان شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
این دو بنا در ایران و ترکمنستان دوقلو هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-04-29اقتصادي

برج های دوقلو؛ پروژه طلسم شده شهرکرد


روزها در پی هم می گذرند و یک شهر چشم انتظار تعیین تکلیف برج های دوقلو است، پروژه ای که سال ها روی زمین مانده و به گونه ای طلسم شده است.

  - ایسنا/چهارمحال و بختیاری روزها در پی هم می گذرند و یک شهر چشم انتظار تعیین تکلیف برج های دوقلو است، پروژه ای که سال ها روی زمین مانده و به گونه ای طلسم شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 89 بود که اجرای طرح برج دوقلوی شهرکرد آغاز شد، با وجود اینکه قرار بود طی 36 ماه تکمیل و به بهره برداری برسد، اما این طرح همچنان روی زمین مانده است.

سال گذشته بحث واگذاری برج های دو قلوی شهرکرد مطرح شد، در مدت زمان تعیین شده اتفاق خاصی رخ نداد و مجدداً تمدید مزایده صورت گرفت، اما تمدید هم راهگشا نبود و بازهم باید منتظر ماند تا تکلیف این پروژه شهری مشخص شود محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مرحله دوم مزایده پروژه برج های دوقلو چند روز گذشته برگزار شد اما مجدداً شرکت کننده ای نداشت، اظهار کرد: هر مزایده بازه زمانی خاصی را دارد که دریافت اسناد انجام اما اسناد از سوی افراد تحویل نشد، این مساله به این معناست که عملاً فردی در مزایده شرکت نکرد.

وی افزود: البته استقبال از باب ورود و بررسی افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی در دو مرحله از مزایده به نوعی مناسب بود اما به دلیل نیاز مبلغ نقدی ب


برچسب ها: برج های دوقلو - پروژه - دوقلو - شهرکرد - تعیین تکلیف - چشم انتظار - پروژه برج های دوقلو
آخرین اخبار سرویس:

برج های دوقلو؛ پروژه طلسم شده شهرکرد

برج های دوقلو؛ پروژه طلسم شده شهرکرد