مطالب مرتبط:
زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
افشاگری عضو سابق هیات مدیره استقلال درباره سمیعی، اسپانسر پرحاشیه و قراردادهای بازیکنان
شروع تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
گلایه های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 08:322024-05-06ورزشي

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!


در اتفاقی نادر و عجیب در باشگاه بزرگ استقلال، مدیران اخراج شده ، کارت بازی اعضای تیم را بردند و پس نداده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت 20:30 امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور در یک لیگ حرفه ای کارت بازی ندارند! داستان از این قرار است که تا چند روز قبل کارت بازی رسمی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار نصرالله خواجه گیری سرپرست تیم بوده و بلافاصله بعد از برکناری علی خطیر، او هم از سمت خود اخراج شد و آتیلا حجازی سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تا آخرین ساعات شب گذشته کارت بازی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار سرپرست و تیم مدیریتی جدید به دلایلی نامعلوم قرار نگرفته است.

خواجه گیری همان فرد گمنامی است که به واسطه رفاقت با خطیر، بعداز استعفای علی سامره، از بهمن ماه گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال بدون هیچ سابقه ای در این سطح ، جای بزرگان باشگاه را اشغال کرد و چندی پیش هم توسط جواد نکونام از تمرین اخراج و به اطراف تیم راه داده نشد.

به همین ترتیب برای محکم کاری با سازمان لیگ مذاکره شده که برای این بازی اگر به موقع کارت های اصلی به دست استقلالی ها نرسید، کارت المثنی برای آبی ها صادر شود تا آنها مشکلی برای برگزاری بازی


برچسب ها: کارت بازی - استقلال - بازی - مربیان استقلال - بازیکنان - کارت - سرپرست
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!