مطالب مرتبط:
اجرای چهار طرح مشترک تحقیقاتی بین المللی در حوزه علوم شناختی با همکاری مراکز دانشگاهی خارج از کشور تصویب شد
امضای تفاهم نامه در سه حوزه سلامت دانش آموزان، مهارت آموزی و عدالت آموزشی
اینفوگرافی/ برترین کشور های در حال توسعه حوزه انرژی تجدیدپذیر
فیلم| تذکر رهبر انقلاب به مسئولان حوزه کتاب
فیلم/ تذکر رهبر انقلاب به مسئولان حوزه کتاب در جریان بازدید از نمایشگاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:352024-05-13سياسي

قدرت کشور در حوزه سلامت باید به نمایش گذاشته شود+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس و رییس شورای سیاست گذاری ایران هلث در نشست خبری این نمایشگاه گفت: - رییس پارک فناوری پردیس گفت: این نمایشگاه باید به نمایشگاه ملی حوزه سلامت تبدیل شود و قدرت کشور در حوزه فناوری های حوزه سلامت در یک نمایشگاه قابل عرضه در عرصه بین الملل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس و رییس شورای سیاست گذاری ایران هلث در نشست خبری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ایران هلث باید تبدیل به نمایشگاه واقعی ملی حوزه سلامت کشور شود به همین جهت ما حضور حداکثری شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی را در این نمایشگاه داشته باشیم.

وی افزود: ان شاالله با کمک دوستان در سازمان غذا و دارو در سال های آینده حضور مناسب و حداکثری شرکت های حوزه دارو را هم داشته باشیم و این نمایشگاه به نمایشگاه ملی حوزه سلامت تبدیل شود و قدرت کشور در حوزه فناوری های حوزه سلامت در یک نمایشگاه قابل عرضه در عرصه بین الملل باشد.

صفاری نیا ادامه داد: حضور حداکثری شرکت های خارجی را در این نمایشگاه داشته باشیم هدف گذاری ما این است که این مجموعه های خارجی بتوانند به صورت حداکثری در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.


برچسب ها: نمایشگاه - رییس پارک فناوری پردیس - نمایش - پارک فناوری پردیس - رییس شورای سیاست گذاری - حوزه سلامت - شورای سیاست گذاری
آخرین اخبار سرویس:

قدرت کشور در حوزه سلامت باید به نمایش گذاشته شود+فیلم

قدرت کشور در حوزه سلامت باید به نمایش گذاشته شود+فیلم