مطالب مرتبط:
کلمبوس ؛ برای پانصدمین سال کشف آمریکا و خودرویی شایسته کریستوف کلمب! (عکس)
سیستان و بلوچستان نقطه خروجی کالای سلامت محور
کشف 4 فقره سرقت به روش بیهوشی چوپان ها در اسدآباد
محموله 6 میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در قشم کشف شد
کشف موتور سیکلت قاچاق 5 میلیارد ریالی در نمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 12:052024-05-14پزشكي

کشف 66 فقره قاچاق کالای سلامت محور در سال گذشته در قم


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در سال گذشته از تعداد 2 هزار و 478 بازرسی از کالاهای سلامت محور، 66 مورد از این بازرسی ها منجر به کشف کالای قاچاق سلامت محور شده است.

- ایسنا/قم معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در سال گذشته از تعداد 2 هزار و 478 بازرسی از کالاهای سلامت محور، 66 مورد از این بازرسی ها منجر به کشف کالای قاچاق سلامت محور شده است.

دکتر هدی ابوالحسنی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در نخستین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 478 بازرسی از کالاهای سلامت محور انجام شده است، گفت: 66 مورد از این بازرسی ها منجر به کشف کالای قاچاق سلامت محور شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم 421 بازرسی مشترک انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی با دیگر مجموعه های نظارتی و قضایی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده در این بازرسی ها بالغ بر 97 میلیارد و 280 میلیون ریال است که شامل 232 هزار و 376 قلم کالای سلامت محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی با بیان این مطلب که جمع آوری کالاهای قاچاق سلامت محور از سطح داروخانه ها و عطاری ها کافی نیست، تاکید کرد: مقابله با فروش این کالاها در فضای مجازی اهمیت زیادی د


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی قم - معاون غذا و دارو - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - بازرسی - کشف کالای قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف 66 فقره قاچاق کالای سلامت محور در سال گذشته در قم

کشف 66 فقره قاچاق کالای سلامت محور در سال گذشته در قم