مطالب مرتبط:
قرارداد غیر قابل باور بازیکن ایرانی لو رفت / 15 میلیارد به اضافه 500 سکه بهار آزادی !!
رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز 40سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / خطیر: مالک جدید حق دارد مدیرعامل جدید بیاورد
رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز 40سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / 5درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
اسکله تاریخی بندرانزلی با 110 میلیارد ریال اعتبار بازسازی اساسی شد
رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش پس از 40 سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / 5درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 21:052024-04-24ورزشي

وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ 1200 میلیارد برای بازسازی آزادی


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.

- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در برنامه قهرمان ایران که با حضور جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه آرزوی دیرینه کشور یعنی خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حمایت دولت به ثمر نشست، اظهار کرد: از ظرفیت قهرمانان باید در راستای اشاعه ورزش در سطح کشور استفاده کنیم.

وی افزود: در سال 1402 در 70 رشته ورزشی 954 مدال آور توانستند در رشته های مختلف ورزشی برای کشور افتخار آفرینی کنند و پرچم ایران را به اهتزار آورند و به زودی مراسم تجلیل از این قهرمانان با حضور رییس جمهور برگزار می شود و پاداش آن ها را تقدیم خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مجموعه ورزش کشور در یک حرکت هماهنگ این افتخارات را کسب کردند، گفت: نه تنها قصد داریم وضعیت فعلی را حفظ کنیم بلکه برخی اقدامات تحولی را در دستورکار قرار داده ایم و در چند محور فعالیت ها را آغ


برچسب ها: وزیر ورزش و جوانان - اساسنامه - ورزش - فدراسیون - ورزش و جوانان - فدراسیون های ورزشی - وزیر ورزش
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ 1200 میلیارد برای بازسازی آزادی

وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ 1200 میلیارد برای بازسازی آزادی