مطالب مرتبط:
بودجه 1403 شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
حواشی جلسه بودجه ای مجلس؛ مشکل سامانه ها بررسی را مختل کرد
افشاگری درباره دستکاری دولت در مصوبات بودجه ای مجلس /آقای منظور شما به چه جرأتی در مصوبات و احکام دست بردید؟ شما چه کاره اید؟
موافقت مجلس با جدول حقوق و توزیع اعتبارات در بودجه
بودجه جامعه المصطفی بیشتر از بودجه دانشگاه های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:402024-04-29سياسي

با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می دارید


شهردار کرمانشاه با انتقاد از صحبت های رییس شورای شهر و نادرست دانستن این صحبت ها در خصوص لایحه بودجه امسال شهرداری، گفت: سوال من این است اگر با بنده مشکل دارید، - ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه با انتقاد از صحبت های رییس شورای شهر و نادرست دانستن این صحبت ها در خصوص لایحه بودجه امسال شهرداری، گفت: سوال من این است اگر با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود و بودجه شهر را نگه دارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر نوروزی در نشست خبری امروز (10 اردیبهشت) با اشاره به نشست خبری اخیر رییس شورای شهر کرمانشاه گفت: توضیحاتی در خصوص بودجه در این جلسه داده شده که یا درست نیست و یا درست توضیح داده نشده و ایجاد شبهه کرده است.

نوروزی با اشاره به تحویل به موقع لایحه بودجه شهرداری به شورا، گفت: ما حتی زودتر از موعد مقرر لایحه را آماده کردیم، اما جلسات شورای شهر از مردادماه سال گذشته تا دی ماه همان سال کلا برگزار نشد و دی ماه بررسی لایحه آغاز شد.

شهردار کرمانشاه گفت: معاونین، شهرداران مناطق و روسای سازمان های شهرداری در جلسات شورا حاضر شده و پاسخگوی سوالات بودند اما بودجه به موقع مصوب نشد و با پیگیری های بسیار در نهایت کلیات بودجه پنجم اسفندماه مصوب شد، اما به فرمانداری ارسال نشد.


برچسب ها: رییس شورای شهر - شهردار - شورای شهر - کرمانشاه - لایحه بودجه - بودجه - شهردار کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می دارید

با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می دارید