مطالب مرتبط:
کدام لیست پیروز انتخابات مجلس در تهران شد؟
شکست سنگین سرلیست های 3 فهرست انتخاباتی تهران /این لیست پیروز مرحله دوم انتخابات شد +جزییات
روزنامه جمهوری اسلامی: مردم در انتخابات مجلس دوازدهم به مسئولان پیام دادند که از اوضاع راضی نیستند/ مسئولان آن را دریافت کردند؟
روزنامه جمهوری اسلامی: مردم در انتخابات مجلس دوازدهم به مسئولان پیام دادند که از اوضاع راضی نیستند/ مسئولان آن را دریافت کردند؟
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از «فاجعه» مشارکتی در انتخابات؛ زنگ خطر مدت هاست به صدا درآمده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 12:402024-05-14سياسي

رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیروز مطلق انتخابات مردم هستند و هیچکس حق ندارد انتخاب مردم را نادیده بگیرد، گفت: آن مقدار از کاهش مشارکت که ناشی از گلایه مندی های به حق مردم است، - یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیروز مطلق انتخابات مردم هستند و هیچکس حق ندارد انتخاب مردم را نادیده بگیرد، گفت: آن مقدار از کاهش مشارکت که ناشی از گلایه مندی های به حق مردم است، برای همه علاقه مندان به کشور موجب ناراحتی شده، اما غرب گرایانی که باعث و بانی این مسئله هستند، حق ندارند موعظه کنند و در موضع طلبکار ظاهر شوند، زیرا خودشان بدهکار این مسئله هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 25 اردیبهشت صحن مجلس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه راه یافتگان به مجلس دوازدهم مغرور و راه نیافتگان دلسرد و متاسف نشوند، تاکید کرد: پیروز مطلق انتخابات مردم هستند و انتخابشان مبارک است و هیچکس حق ندارد انتخاب مردم را نادیده بگیرد.

وی با اشاره به کاهش میزان مشارکت در انتخابات اخیر با بیان اینکه این مقدار از کاهش مشارکت نسبی است ، اظهار کرد: ما در مقایسه با خودمان صحبت می کنیم، نه در مقایسه با دیگران.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - مردم - انتخاب - نمایندگان مجلس - انتخابات - مجلس
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند

رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند