مطالب مرتبط:
محموله کالای قاچاق 60 میلیارد ریالی در لرستان توقیف شد
خبر مهم برای متقاضیان یارانه معیشتی اضافه رمضان| آخرین فرصت برای استفاده از یارانه معیشتی 220 هزارتومانی | با کددستوری #1463*500* اعتبار یارانه تان را چک کنید
خبر مهم برای متقاضیان یارانه معیشتی اضافه رمضان | آخرین فرصت برای استفاده از یارانه معیشتی 220 هزارتومانی | با کددستوری #1463*500* اعتبار یارانه تان را چک کنید
2 واریزی دولت رییسی برای یارانه ماه رمضان و یارانه نقدی از امروز | شارژ حساب بانکی سرپرستان خانوار | واریز نفری 220 هزار تومان یارانه نقدی باضافه یارانه قبلی
ادامه کارزار دستمزد 15 میلیون تومانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 00:052024-03-29سياسي

بیش از 220 میلیارد دستمزد به زندانیان لرستان پرداخت شده است


مدیرکل زندان و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان از پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال دستمزد به زندانیان استان در سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان و اقدامات تامینی و تربیتی لرستان از پرداخت بیش از 220 میلیارد ریال دستمزد به زندانیان استان در سال 1402 خبر داد.

عبدالمجید کشوری دهم فروردین ماه در دیدار رییس کل دادگستری لرستان، اظهار کرد؛ به لطف الهی با کمک ها و هماهنگی های مجموعه قضایی و زندان های استان، سال گذشته را به خوبی و با دستیابی به اهداف سازمانی پشت سر گذاشتیم و امیدورایم در سال جدید نیز این روند تداوم داشته باشد.

وی مشارکت حداکثری مددجویان در انتخابات را نقطه عطف اتفاقات و اقدامات مؤثر در زندان های استان دانست و خاطرنشان کرد: حضور در کنار مددجویان و رسیدگی مستمر به امورات آنان و پیگیری مشکلات و حمایت از خانواده های زندانیان منتج به مشارکت کم نظیر و حدود 90 درصدی مددجویان در انتخابات اسفند 1402 مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شد.

کشوری در ادامه ضمن اعلام آمار مربوط به زندانیانی که با استفاده از پابند الکترونیک از زندان آزاد شده اند، تصریح کرد: در طول سال اینگونه زندانیان مورد رصد میدانی و الکترونیکی قرار می گیرند و بر فرآیند (زندان سما) نظارت کامل وجود دارد.


برچسب ها: زندان - زندانیان - لرستان - اقدامات تامینی - اقدامات - میلیارد - استان
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 220 میلیارد دستمزد به زندانیان لرستان پرداخت شده است

بیش از 220 میلیارد دستمزد به زندانیان لرستان پرداخت شده است