مطالب مرتبط:
فرمانده قرارگاه حمزه: شهید صیاد شیرازی نماد اخلاص و پیروزی بر دشمنان اسلام است
عید فطر مانور اقتدار امت اسلام در برابر صهیونیسم بین الملل است
فرمانده دوران جنگ: شهید صیاد شیرازی دغدغمند ایران و اسلام بود
عیدفطر بشارت تولدی دوباره به مومنان/ فطریه از واجبات مالی اسلام |
عیدفطر بشارت تولدی دوباره به مومنان/ فطریه از واجبات مالی اسلام |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 09:252024-04-10سياسي

معارف اسلام، راهی برای مقابله با شبهات دشمنان


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: آشنایی با معارف دین و اسلام راهی برای مقابله با شبهات دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنان در فضاهای مجازی است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: آشنایی با معارف دین و اسلام راهی برای مقابله با شبهات دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنان در فضاهای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 22 فروردین ماه در خطبه های نماز عید فطر شهرکرد اظهار کرد: به تمامی مومنین توصیه می کنم در زندگی ها برای معارف اسلامی وقت بگذاریم و آشنایی با معارف اسلامی را عمیقاً دنبال کنیم.

وی با اشاره به ضرورت های معارف اسلامی از توحید تا معاد در اسلام تا تولی و تبری در جامعه، افزود: همگان تا حدودی این معارف را می دانیم ولی آنچه که مورد انتظار است، تحقیق و یادگیری بیشتر در این زمینه ها است.

نکونام سه منبع در اختیار مسلمانان را برای افزایش معرفت قرآنی، قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه دانست و تصریح کرد: نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به قرآن برمی گردند و باید در زندگی ها قرآن را جدی بگیریم و هر مومن، باید حداقل یک دوره تفسیر قران را بخواند.

وی داشتن آشنایی به قرآن را ضروری دانست و گفت: آشنایی با معارف دین و اسلام راهی برای مقابله با شبهات دشمنان و تهاجمات فرهنگی آنان در


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - نماینده ولی فقیه در استان - استان چهارمحال و بختیاری - اسلام - معارف - معارف اسلامی - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

معارف اسلام، راهی برای مقابله با شبهات دشمنان

معارف اسلام، راهی برای مقابله با شبهات دشمنان