مطالب مرتبط:
تکمیل راه آهن یزد - اقلید طرحی که در دولت سیزدهم به حقیقت پیوست
افزایش 25 درصدی قیمت مسکن در اسفند نسبت به سال گذشته/ میانگین قیمت 81 میلیون و 440 هزار تومان/ 50درصد معاملات مسکن تهران مربوط به واحدهای زیر 6 میلیارد + قیمت در هر منطقه
رشد 58 درصدی ترانزیت جاده ای کشور طی سال گذشته
سهم 70 درصدی بهره وری از رشد اقتصادی طی 3 سال گذشته
بررسی تغییرات ماهانه نرخ آهن اسفنجی/رشد 25 درصدی در 12 ماه 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 09:552024-03-31اقتصادي

حمل 16.1 میلیون تن محمولات توسط راه آهن یزد در سال گذشته/سهم 26 درصدی یزد در بارگیری کل کشور


پارسال در مجموع عملکرد بارگیری و تخلیه، مقدار 16 میلیون و 100هزار تن محمولات به وسیله 150 هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

- ایسنا/یزد پارسال در مجموع عملکرد بارگیری و تخلیه، مقدار 16 میلیون و 100هزار تن محمولات به وسیله 150 هزار دستگاه واگن در راه آهن یزد به ثبت رسید.

حسین معصومی مدیر کل راه آهن یزد به عملکرد 12ماهه اداره کل راه آهن یزد اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته مقدار 16میلیون و 100هزار تن مواد معدنی و صنعتی از مبادی مهم بارگیری از جمله چادرملو، چغارت و گندله سازی اردکان بارگیری و تخلیه شد.

وی با اشاره به سهم 26 درصدی اداره کل در بارگیری کل کشور، تصریح کرد، طی مدت مذکور، مقدار 11 میلیون و 100هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران(چغارت)، گندله سازی اردکان و معدن چادرملو به مقاصد فولاد اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در عملکرد تناژ تخلیه نیز مقدار پنج میلیون تن محمولات از قبیل آهن اسفنجی، سنگ آهن، بالاست، گندم، گوگرد خام، آهن آلات و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه آهن یزد، معصومی با اشاره به جایگاه ویژه ناحیه یزد در ثبت تن کیلومتر بارخالص حمل شده در میان مناطق راه آ


برچسب ها: راه آهن یزد - بارگیری - راه آهن - میلیون - هزار - مواد معدنی - عملکرد
آخرین اخبار سرویس:

حمل 16.1 میلیون تن محمولات توسط راه آهن یزد در سال گذشته/سهم 26 درصدی یزد در بارگیری کل کشور

حمل 16.1 میلیون تن محمولات توسط راه آهن یزد در سال گذشته/سهم 26 درصدی یزد در بارگیری کل کشور