مطالب مرتبط:
انفجار مین در مرز لبنان/ تلفات سنگین ارتش اسراییل
عملیات حزب الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسراییل
عملیات حزب الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسراییل
عملیات حزب الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسراییل
ارتش اسراییل مدعی شد؛ به حمله موشکی ایران واکنش نشان خواهیم داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 21:152024-04-15بين الملل

ارتش اسراییل رزمایش برگزار می کند


سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد که فردا سه شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه هاست.

- ارتش اسراییل اعلام کرد که فردا (سه شنبه) در مرکز الجلیل و الجلیل علیا واقع در شمال فلسطین اشغالی مانور نظامی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فردا سه شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه هاست.

از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر (15 مهر) تاکنون، جنبش حزب الله لبنان در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، بارها مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

در همین ارتباط رسانه های فلسطین امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که چهار نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار مین در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی فلسطین به شدت مجروح شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره آغاز عملیات در رفح نیز مدعی شد: اجرای عملیات رفح همچنان روی میز است و ما باید این عملیات را با موفقیت تکمیل کنیم .


برچسب ها: شمال فلسطین اشغالی - مانور نظامی - رژیم صهیونیستی - فلسطین اشغالی - ارتش رژیم صهیونیستی - ارتش اسراییل - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل رزمایش برگزار می کند

ارتش اسراییل رزمایش برگزار می کند