مطالب مرتبط:
درمان مردم گلستان از اولویت های اول مسئولان باشد
فرماندار اردستان:سال 1403 گره گشایی از کار مردم در اولویت باشد
ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
عاقبت به خیری در خدمت به مردم است/ مسئولان با همه توان از سرمایه گذاران حمایت کنند
آیت الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 18:302024-03-27سياسي

ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می آیند اولویت مسئولان باشد


ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراهاست لذا می طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده نمایند.

حجت الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت نمایند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - مسئولان - شورا و شهرداری - نماینده ولی فقیه در کردستان - نماینده ولی فقیه در استان - خدمت به مردم - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می آیند اولویت مسئولان باشد

ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می آیند اولویت مسئولان باشد