مطالب مرتبط:
پیام آیت اللّه العظمی فاضلی بهسودی در حمایت از مردم فلسطین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس: سران کشورهای اسلامی در سیاست های خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند/ مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص جوانان مسلمان در قبال ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند
روز جهانی قدس و ضرورت حمایت جهانی از مساله فلسطین- حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه
دعوت جهاددانشگاهی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس/ نمایش انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین
روز قدس تبلور حمایت انسان های حق طلب از ملت فلسطین است
روز جهانی قدس نماد اعلام حمایت جامعه جهانی از آرمان ملت فلسطین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 02:502024-04-04سياسي

روز قدس یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان از فلسطین است


روز قدس یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: روز قدس یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

سردار یحیی الهی در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و ولایی لرستان در دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده غزه شد.

در متن پیام سردار یحیی الهی آمده است: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

در ماه ها و روزهای اخیر جنایات رژیم جنایت کار صهیونیستی بر ضرورت این هم افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.


برچسب ها: مردم مظلوم فلسطین - مردم مظلوم - استکبار جهانی - مسلمانان - جهان - فلسطین - سردار یحیی الهی
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان از فلسطین است

روز قدس یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان از فلسطین است