مطالب مرتبط:
تحریم های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
تحریم های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
تحریم های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
تحریم های آمریکا علیه چین به بهانه حمله سایبری به زیرساخت های مهم
تحریم های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 10:402024-03-26بين الملل

تحریم های جدید آمریکا علیه چین


وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که دو فرد و یک نهاد چین را به اتهام حملات سایبری به زیرساخت های مهم این کشور تحریم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای وزارت خزانه داری آمریکا , در این بیانیه آمده است: شرکت علوم و فنآوری ووهان ژیاوروژی , ژائو گوانگ زونگ و نی گائوبین به دلیل نقش آنها در عملیات سایبری مخرب علیه نهادهای آمریکایی فعال در زیرساخت حیاتی این کشور و به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا، تحریم شده اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بازیگران مخرب سایبری تحت حمایت دولت چین همچنان یکی از بزرگترین و پایدارترین تهدیدها برای امنیت ملی آمریکا هستند.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، گفت که آمریکا بر مقابله با اقدامات خطرناک و غیرمسئولانه بازیگران مخرب سایبری و محافظت از شهروندان و زیرساخت های حیاتی خود متمرکز است.

وزارت خزانه داری با همکاری با متحدان خود در انگلیس، به استفاده از ابزارها برای افشای این شبکه ها و محافظت از خود در برابر این تهدیدها ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت امور خارجه انگلیس امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای ادعا کرد که طبق ارزیابی های مرکز امنیت سایبری ملی این کشور، کمیسیون انتخابات بریتانیا به احتمال زیاد توسط


برچسب ها: خزانه داری آمریکا - آمریکا - وزارت خزانه داری آمریکا - وزارت خزانه داری - خزانه داری - سایبری - زیرساخت
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های جدید آمریکا علیه چین

تحریم های جدید آمریکا علیه چین