مطالب مرتبط:
پایتخت آبشارهای ایران /«بیشه» لرستان در میان رود و ریل
پایتخت آبشارهای ایران / «بیشه» لرستان در میان رود و ریل
تلاش برای جلب عامل کشتن 4 قلاده روباه درمرزن آباد مازندران
ببینید | بالگردها به پرواز درآمدند؛ تلاش آتشنشان های روسیه برای خاموش کردن آتش در تالار کروکوس با هلیکوپتر
کمالوندی، معاون سازمان انرژی اتمی: بارها مورد حمله واقع شده ایم/ نگرانی های امنیتی در این حوزه وجود دارد/ دشمنان در حال تلاش برای از بین بردن این صنعت هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 18:502024-03-23سياسي

تلاش همگان برای ثبت جهانی روستای بیشه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقدام همگانی و همراهی همه دستگاه ها برای ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اقدام همگانی و همراهی همه دستگاه ها برای ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه خبر داد.

عطا حسن پور امروز چهارم فروردین ماه در جلسه رفع موانع و پیگیری ثبت جهانی روستای بیشه در محوطه باغ گلستان خرم آباد با بیان اینکه ثبت جهانی روستای بیشه نیازمند تلاش و مساعدت همه دستگاه ها و همکاری بین بخشی است تا با رفع مشکلات و موانع پیش رو در سه ماهه آینده، زمینه این مهم را فراهم کنیم، اظهار کرد: مقدمات ثبت جهانی این روستا از سال گذشته شروع شده و از بین 200 روستای کشور؛ هشت روستا برای ثبت جهانی انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد: ثبت جهانی روستای بیشه توسط سازمان جهانی WTO (دفتر مستقر در ریاض عربستان) انجام می شود که باید موانع موجود در راستای ثبت جهانی را در ماه های جاری رفع کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به نشست مشترک معاونت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرمانداری خرم آباد برای ایجاد فرصت برای ثبت جهانی روستای بیشه نیز بیان کرد: باید در ماه های جاری شرایط لازم را برای ثبت جهانی روستای بیشه فراهم شود و پایدا


برچسب ها: ثبت جهانی - جهانی - روستا - روستای - گردشگری و صنایع دستی - گردشگری - روستای گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

تلاش همگان برای ثبت جهانی روستای بیشه

تلاش همگان برای ثبت جهانی روستای بیشه