مطالب مرتبط:
قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون 19 فروردین 1403
ویدیو / دیدار والیبال شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان از دریچه دوربین ایسنا
دوربین مخفی/یک روز شگفت انگیز در زندان و همراه با زندانیان جرائم غیرعمد حیرت زندانیان با مشاهده صحنه ای که انتظارش را نداشتند..
صحنه مشکوک در بازی استقلال و مس رفسنجان؛ تصاویر یک دوربین گل را نشان می دهد!
مصاحبه ای با سردار زاهدی که حتی یکبار هم به دوربین نگاه نکرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 17:002024-04-07فناوري

دوربین سامسونگ برتر است یا شیائومی؟


در این مطلب، به مقایسه عکاسی گوشی های سامسونگ و شیائومی می پردازیم و برخی از قابلیت های عکاسی اسمارت فون های این دو برند را ارزیابی می کنیم.

- شیائومی و سامسونگ از محبوب ترین کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی هستند و اسمارت فون های این دو برند در رنج قیمت های مختلف با استقبال گسترده طرفداران روبه رو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتکراتو، یکی از دلایل اصلی محبوبیت شرکت های مذکور، استفاده از جدیدترین سخت افزار در گوشی های هوشمند است که موجب ثبت جزییات بیشتر در عکس ها و پردازش بهتر داده های سنسور می شود.

با این که غول کره ای یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان سنسورهای تصویربرداری در دنیای اسمارت فون ها است، اما گوشی های شیائومی نیز در زمینه عکاسی حرف زیادی برای گفتن دارند.

اگر ملاک اصلی شما برای خرید گوشی صرفا سنسورهای باکیفیت است و می خواهید یک گوشی هوشمند جدید تهیه کنید که دوربین باکیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد، توصیه می شود مقایسه دوربین گوشی های سامسونگ و شیائومی را از دست ندهید.

مقایسه عکاسی گوشی های سامسونگ و شیائومی پیش از مقایسه دوربین گوشی های سامسونگ و شیائومی باید به این نکته اشاره کنیم که هردو برند، اسمارت فون های خود را در رنج قیمت های مختلف عرضه می کنند و در بخش گوشی های اقتصادی و میان رده، طبیعی است که به خاطر کنترل قیم


برچسب ها: اسمارت فون - شیائومی - سامسونگ - گوشی - سنسور - گوشی های شیائومی - عکاسی
آخرین اخبار سرویس:

دوربین سامسونگ برتر است یا شیائومی؟

دوربین سامسونگ برتر است یا شیائومی؟