مطالب مرتبط:
تأکید رییس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
عیدی نوروزی رییس جمهور برای بازنشستگان | رقم نهایی حقوق فروردین 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی ، بازنشستگان کشوری و بازنشستگان لشگری | حقوق بازنشستگان حداقل بگیر 10 میلیون تومان شد
بشارت سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان/افزایش سطح بیمه تکمیلی اما نیمی از جام خالی
زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد
خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی؛ اعلام زمان افزایش حقوق ها در سال جدید + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 14:302024-03-27ورزشي

فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رییس جمهور


رییسی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) در گرامیداشت علم و عالم، حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه ای برای دانشگاه ها دانست و بر توجه بیش از پیش به بهره مندی از ظرفیت علمی این چهره های علمی در دانشگاه ها تأکید کرد.

- رییسی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) در گرامیداشت علم و عالم، حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه ای برای دانشگاه ها دانست و بر توجه بیش از پیش به بهره مندی از ظرفیت علمی این چهره های علمی در دانشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و تجلیل از برنامه ریزی و برگزاری اجتماع معنوی روز گذشته مردم روزه دار در ورزشگاه آزادی، بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.

رییس جمهور سفرهای نوروزی را از جمله بسترهای نشاط آفرین در کشور دانست و ضمن تأکید بر تلاش بیشتر مسئولان مرتبط برای تأمین امنیت و رفاه مسافران نوروزی، تصادفات جاده ای را نگران کننده و نقطه مقابل این نشاط دانست و افزود: کاهش هر چه بیشتر آمار تصادفات جاده ای تلاش بیشتر مسئولان مرتبط را می طلبد.

ضرورت تکریم و بهره مندی از ظرفیت اساتید و چهره های علمی پیشکسوت در دانشگاه ها، از دیگر محورهای سخنان رییس جمهور در جلسه امروز هیات دولت


برچسب ها: دانشگاه ها - علمی - دانشگاه - نشاط اجتماعی - سیره اهل بیت - رییس - مراکز علمی
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رییس جمهور

فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رییس جمهور