مطالب مرتبط:
حمله نظامی ایران به اسراییل یک دفاع کاملا مشروع بود
حمله ایران به اهداف نظامی اسراییل، دفاع مشروع و غرور آفرین بود/ تقویت نظارت برعملکرد دفاتر شعب دیوان عالی کشور
معاون سیاسی طالبان: اقدام ایران علیه اسراییل «دفاع مشروع» بود
امیرعبداللهیان: عملیات نیروهای مسلح ایران علیه اسراییل در چهارچوب دفاع مشروع بود
وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می کنیم اقدام تلافی جویانه ای انجام ندهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 14:452024-04-16بين الملل

دیپلمات انگلیسی: چرت نگویید! حمله ایران به اسراییل دفاع مشروع بود


یک دیپلمات کهنه کار انگلیسی حمله ایران به رژیم صهیونیستی را دفاع مشروع خواند و به دیگر کشورها هم یادآور شد که می توانند برای جلوگیری از نسل کشی در غزه، - به صورت کاملا قانونی به رژیم صهیونیستی حمله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرگ موری دیپلمات کهنه کار انگلیسی در یک رشته توییت در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به انتقاد از مخالفت غرب با حمله ایران به رژیم صهیونیستی پرداخت و یادآور شد که دیگر کشورهای جهان هم می توانند برای جلوگیری از نسل کشی در غزه، به رژیم صهیونیستی حمله کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

این حمله در واکنش به حمله ارتش اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

موری با انتقاد از توجیه برخی رسانه ها مبنی بر اینکه کنسولگری ایران در دمشق میزبان مستشاران نظامی بوده و به همین دلیل یک هدف مشروع برای رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: به عنوان سفیر سابق انگلیس و یک دیپلمات کهنه کار با 22 سال سابقه قسم می خورم که تقریباً در تمامی سفارت های آمریکا یا انگلیس هم یک د


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - حمله - حمله ایران - ایران - انگلیسی - دیپلمات
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات انگلیسی: چرت نگویید! حمله ایران به اسراییل دفاع مشروع بود

دیپلمات انگلیسی: چرت نگویید! حمله ایران به اسراییل دفاع مشروع بود