مطالب مرتبط:
احیای شب نوزدهم رمضان- بهشت زهرا (س)
طرح «سهم من از بهشت» در قم اجرایی شد
نفیسه روشن به بهشت رفت! (عکس)
مچ جیب بر حرفه ای بهشت زهرا گرفته شد / ماهرانه پول به جیب می زد + جزییات
مچ جیب بر حرفه ای بهشت زهرا گرفته شد / ماهرانه پول به جیب می زد + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 03:452024-03-31سياسي

حواسمان باشد؛ کسی با گناه کردن به بهشت نمی رود


در شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان آمده است: «منظور از اینکه می گوییم خدایا درهای بهشت را بر روی من بگشای این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده ایم پاک سازد و حسنات و کارهای نیک ما را افزون سازد».

- در شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان آمده است: منظور از اینکه می گوییم خدایا درهای بهشت را بر روی من بگشای این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده ایم پاک سازد و حسنات و کارهای نیک ما را افزون سازد .

بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَهِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینهِ فی قُلوبِ المؤمِنین.

خداوندا، در این روز درهای بهشت ها را به روی من بگشا و درهای آتش دوزخ را ببند، مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما، ای نازل کننده آرامش در دل های مؤمنان .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرحوم آیت الله مجتهدی در شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان درباره ابواب بهشت می گوید: در اینجا منظور از اینکه می گوییم خدایا درهای بهشت را بر روی من بگشای این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده ایم پاک سازد و حسنات و کارهای نیک ما را افزون سازد؛ چرا که تا انسان گنهکار باشد و از خیرات و حسنات به دور باشد، بهشت بر او حرام


برچسب ها: ماه مبارک رمضان - خداوند - ماه مبارک - بهشت - طول عمر - گناه - مبارک
آخرین اخبار سرویس:

حواسمان باشد؛ کسی با گناه کردن به بهشت نمی رود

حواسمان باشد؛ کسی با گناه کردن به بهشت نمی رود