مطالب مرتبط:
شادی حامیان عملیات وعده صادق در کراچی پاکستان + عکس
دیدگاه صاحبنظران پاکستانی درباره عملیات «وعده صادق»: دست برتر ایران علیه اسراییل
فیلم | شادی فلسطینی ها پس از عملیات «وعده صادق»
تجمع و حمایت مردم بجنورد از عملیات «وعده صادق»
واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 19:052024-04-15سياسي

عملیات «وعده صادق»، درس عبرت به دشمنان داد


جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای در حمایت از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که این عملیات درس عبرتی به دشمنان ملت ایران خصوصاً استکبار جهانی داد.

- جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای در حمایت از عملیات وعده صادق تاکید کرد که این عملیات درس عبرتی به دشمنان ملت ایران خصوصاً استکبار جهانی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قوله تعالی: مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ (الفتح، 29) محمّد(ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.

بامداد روز یکشنبه 26 فروردین 1403، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات ترکیبی و غرورآفرین وعده صادق و در پاسخی مقتدرانه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق که به شهادت برخی از مستشاران نظامی کشورمان انجامید ، مراکز نظامی و مواضع این رژیم غاصب در سرزمین های اشغالی را با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد هدف قرار داد و خسارت های قابل توجهی به تجهیزات و تأسیسات صهیونیست ها وارد نمود.


برچسب ها: جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی - گفتمان انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - عملیات - استکبار جهانی - گفتمان انقلاب - سپاه پاسداران انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

عملیات «وعده صادق»، درس عبرت به دشمنان داد

عملیات «وعده صادق»، درس عبرت به دشمنان داد