مطالب مرتبط:
یارانه فروردین ماه واریز شد
پرداخت یارانه 400 هزار تومانی برای این افراد در فروردین ماه
فوری؛ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تغییر کرد | مبلغ جدید به ازای هر نفر
لیر ترکیه با قیمت 2 هزار و 100 تومان در بازار/ قیمت دلار صرافی ملی، لیر ترکیه و سایر ارزها، 26 فروردین ماه 1403 + جدول
پی پاد 70 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 07:502024-04-15پزشكي

10 قوطی شیرخشک یارانه ای به ازای هر کودک در ماه


رییس اداره نظارت بر فراورده های سنتی،طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای هر کودک زیر 2 سال محروم از شیر مادر 10 قوطی شیرخشک به صورت یارانه ای و 10 قوطی نیز به صورت آزاد در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره نظارت بر فراورده های سنتی،طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای هر کودک زیر 2 سال محروم از شیر مادر 10 قوطی شیرخشک به صورت یارانه ای و 10 قوطی نیز به صورت آزاد در نظر گرفته شده است.

دکتر ارسلان جهانتیغی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: شیرخشک تنها با ارائه کد ملی کودک به داروخانه ها و رویت مدارک احراز هویتی کودک یا والدین کودک، به متقاضیان ارائه می شود.

وی افزود: سهمیه شیر خشک یارانه ای هر شیر خوار با کد ملی و قیمت مصوب مشمول ارز دولتی 10 قوطی در ماه است و در صورت تقاضای بیشتر از این تعداد، قیمت بدون ارز دولتی و به صورت آزاد محاسبه می گردد.

دکتر جهانتیغی ادامه داد: قیمت هر شیر خشک در سامانه تیتک و بیمه سلامت قابل رویت است و مبنای محاسبه، مبلغ اعلام شده در این سامانه ها می باشد.

رییس اداره نظارت بر فراورده های سنتی ،طبیعی و مکمل های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص تأمین شیرخشک وجود ندارد، گ


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - دانشگاه علوم پزشکی - معاونت غذا و دارو - رییس اداره نظارت - شیرخشک - کودک - یارانه
آخرین اخبار سرویس:

10 قوطی شیرخشک یارانه ای به ازای هر کودک در ماه

10 قوطی شیرخشک یارانه ای به ازای هر کودک در ماه