مطالب مرتبط:
گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع
گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع
گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع
پرونده گران فروشی جوجه های یک روزه به تعزیرات ارجاع شد
دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-16اقتصادي

گران فروشی و مراکز اقامتی در صدر شکایت ها


معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: بیشترین تذکرها و تخلف ها در تعطیلات نوروز و عید فطر مربوط به مراکز اقامتی و بیشترین شکایت ها درباره گران فروشی بود.

- معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: بیشترین تذکرها و تخلف ها در تعطیلات نوروز و عید فطر مربوط به مراکز اقامتی و بیشترین شکایت ها درباره گران فروشی بود.

اسماعیل برات در گفت وگو با ایسنا جزییات بازدیدها و بازرسی های نظارتی در تعطیلات نوروز و عید فطر را که از 24 اسفند تا 24 فروردین ماه انجام شد، این گونه تشریح کرد: مجموعه بازدیدها و بازرسی های نظارتی ثبت شده در سامانه جانا 25 هزار و 712 مورد بود، 12 هزار و 822 مورد به مراکز اقامتی، 4647 مورد به آژانس های مسافرتی و 3516 به واحدهای پذیرایی بین راهی اختصاص داشت.

او افزود: از این تعداد، یک هزار و 236 مورد تشویق شدند که مراکز اقامتی بیشترین تشویقی را دریافت کردند و پس از آن به ترتیب آژانس های خدمات مسافرتی و واحدهای بین راهی بودند.

همچنین تعداد تذکرها دوهزار و 465 مورد بود، که مراکز اقامتی 1541 تذکر دریافت کردند و به آژانس های خدمات مسافرتی 563 تذکر و 361 تذکر هم به واحدهای پذیرایی بین راهی داده شد.

به گفته او، تعداد اخطارهای کتبی 407 مورد بود که 260 اخطار به مراکز اقامتی، 93 اخطار به آژانس های خدمات مسافرتی و 54 اخطار به واحدهای پذیرایی بین را


برچسب ها: مراکز اقامتی - تعطیلات نوروز - بیشترین - اقامتی - گران فروشی - ارزیابی خدمات - مراکز
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی و مراکز اقامتی در صدر شکایت ها

گران فروشی و مراکز اقامتی در صدر شکایت ها