مطالب مرتبط:
3700نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
حدود 16 هزار مسافر در پایگاه های اقامتی آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند
وضعیت اسکان مسافران در آموزش و پرورش لرستان رضایت بخش است
چهار هزار مسافر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش قزوین اسکان داده شدند
اسکان بیش از 15 هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 13:002024-03-24اجتماعي

پذیرش 5054 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و  54 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و  54 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.

محمد جمالی آرند ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا چهارم فروردین 868 خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و 54 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد در 158 مدرسه و636 اتاق پذیرش شده اند، اظهارکرد: 9 هزار و 193 نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان بوده اند.

سعادت ارجمند، کارشناس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: یک هزار اتاق جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرور


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش استان - آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - اسکان نوروزی فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 5054 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

پذیرش 5054 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد